divendres, 22 de maig del 2015

També hi ha plomes per damunt dels núvols i Pirineus enllà (addenda musical)

Novetats planetàries de darrera hora!!!
Fruit de les recerques arqueològiques i del nostre magnífic servei de suport lingüístic, ampliem la informació sobre l'expedició a Font Romeu del passat cap de setmana 16-17 de maig de 2015.
A mode de primícia mundial, finalment hem pogut identificar la lletra de l'himne oficial del torneig, així com la melodia de referència.

La lletra seria:

Original

Volant des cimes, (écho)
Que j'aime ton ambiance qui swingue

J'aime ton Volant des cimes,
Ton ambiance qui swingue
Ton rythme vacances
J'aime quand pour moi tu danses
J'aime ta couleur Cerdagne
Ton jambon de montagne
Remplis bien ta panse
J'aime qu'en juillet (/mai)tu danses

Volant des cimes, (écho)
Que j'aime ton ambiance qui swingue (bis)

Elle à nos côtés on est au complet

Quand l'volant des cimes s'éveille
L'volant des cimes se lève... volant des cimes
Où êtes-vous... gens de Gascogne
Et de ...tout l'hexagone

C'est un tournoi de bad, accroché à ma mémoire
On y vient de loin et même de plus près
Que la fête commence tous sont arrivés
Peuplé de tous nivaux, des classes aux non classés
Peuplé de génies et peuplé de fous
Il sera dernier à rester debout

Quand l'volant des cimes s'anime
L'volant des cimes s'illumine... volant des cimes
Sa seule devise, beaucoup d'amis
De rires... et de délires.

-------------------

Traducció

Volant des cimes, (eco)
Cómo me gusta tu ambiente que baila

Me gusta tu Volante de las cimas
Tu ambiente que baila
Tu ritmo de vacaciones
Me gusta cuando bailas para mi
Me gusta tu color Cerdaña
Tu jamón de montaña
Me gusta que bailas en julio (/mayo)

Volant des cimes, (eco)
Cómo me gusta tu ambiente que baila

Con el a nuestro lado, está completo

Cuando se despierte el volante de las cimas
El volante de las cimas se levanta... Volant des cimes
Dónde estáis... gente de Gasgoña?
Y de todo el "Hexágono" (Francia)?

Es un torneo de bad, aferrado a mi memoria
Vienen de lejos y también de cerca
Que empiece la fiesta, todos llegaron
Poblado con todos los niveles, clasificados y sin clasificar
Poblado con genios y poblado con locos
Será el último de pie

Cuando el volante de las cimas se anima
El volante de las cimas se ilumina... Volant des cimes
Su único lema, muchos amigos
Risas... y alegrías

Les notes musicals estan inspirades en una versió d'aquest clàssic francès:


PD.¿Serà cert que a Vilanova només anem coixos d'un perfil artístic musical? ¿O tenim un geni de la la lírica ben amagat? Que aparegui ja per fer la nostra pròpia versió!!!